Moč pisne besede – seminar z usposabljanjem

Za člane Območne obrtno-podjetniške zbornice Koper  organiziramo  usposabljanje

Moč pisne besede – kako napišemo kreativen in učinkovit dopis ali elektronsko pošto za veliko priložnost
v torek 25. oktobra 2016 ob 14.00 uri,
v zeleni dvorani Obrtniškega doma, Staničev trg 1, Koper

Pravijo, da to, kar napišemo, 100 krat bolj drži, kot to, kar povemo. V današnjem poslovnem svetu se težko izognemo pisanju elektronskih sporočil ali klasičnih dopisov.  Kako pripravimo kreativno, učinkovito besedilo, s katerim bomo strankam ali poslovnim partnerjem prenesli želeno informacijo, hkrati pa to naredili tako, da bodo naš dopis ali elektronsko pošto z zanimanjem prebrali?

Z usposabljanjem boste spoznali:

  1. Kaj naredi razliko med dopisom ali elektronsko pošto, ki ga naša stranka ali poslovni
    partner prebere z zanimanjem, in med tistim, ki neprebran obleži na mizi ali ga
    »pospravimo« v elektronski koš?
  2. S katerimi preprostimi triki lahko vsako informacijo zapišemo na zanimiv in
    profesionalen način?
  3. Zakaj pri pisanju še posebej velja pravilo »manj je več«?
  4. Katere besede pri pisanju »delajo čudeže« in ne smejo manjkati v nobenem dopisu ali
    elektronski pošti?
  5. Na kakšen način oblikovati besedilo, da boste z njim pri svojih strankah in poslovnih
    partnerjih naredili profesionalen vtis?
  6. Kako hitro in učinkovito napisati besedilo za različne priložnosti (prodaja, reklamacija,
    zavrnitev,…)?

Podrobna vsebina in potek usposabljanja :

  1. Kreativno, učinkovito pisanje besedil:
    – načela, pravila, področja kreativnega in učinkovitega pisanja besedil,
  2. Metoda 4K za kreativno in učinkovito pisanje besedil:
    – komu pišemo – 100% razumevanje in nagovarjanje bralca,
    – kdo piše – ustrezna naravnanost in miselni pristop pri pisanju besedil,
    – kaj pišemo – priprava kreativne in učinkovite vsebine besedil,
    – kako pišemo – kako pravilno oblikujemo besedilo (koraki do odličnega besedila).
  3. Uporabna orodja in metode za kreativno in učinkovito pisanje besedil:
    – KISS načelo in pravilo »manj je več«,
    – vplivanja na bralca – uporaba različnih zvrsti jezika pri pisanju besedil (katere besede da, katere ne in zakaj),
    – kako na profesionalen način napišemo zavrnitev ali »NE«,
    – kako pripravimo besedilo, »pisano na kožo« bralcu (metoda osebnega nagovora bralca),
    – kratek pregled pravopisnih pravil
  4. Posebnosti elektronske pošte.
  5. Delo na praktičnih primerih – priprava besedil za različne priložnosti.

Usposabljanje bo potekalo v obliki interaktivne delavnice z aktivno udeležbo udeležencev. Vsi udeleženci prejmejo gradivo z osnovnimi teoretičnimi napotki in predstavitvijo orodij ter metod kreativnega in učinkovitega pisanja besedil.  

Čas trajanja delavnice štiri (4) šolske ure. 

Predavateljica: Andreja Kanižar je po študiju na Fakulteti za družbene vede svojo poslovno pot začela v  mednarodnem podjetju na področju telekomunikacij (Si.mobil d.d.), kjer je sodelovala pri idejni zasnovi in vzpostavitvi celostnega sistema za upravljanje z interakcijami strank in zagotavljanja odlične uporabniške izkušnje. Po vzpostavitvi oddelka je 8 let vodila skupino za upravljanje s pritožbami in korespondenco s strankami. Svoje praktične izkušnje je pridobivala pri sodelovanju in vodenju internih in mednarodnih projektov ter izobraževanjih s področja poslovne komunikacije, področja odličnosti v odnosu do strank, individualnega coachinga, veščin vodenja in nastopanja. Znanje je nadgrajevala kot vodja Oddelka za izterjavo in preprečevanje zlorab ter v tem času postavila nove standarde komunikacije in vodenja na tem področju. Njeno delo in rezultati temeljijo na 15 letnem znanju in izkušnjah, ki jih je pridobila pri delu s strankami, vodenju in vzpostavljanju sistemov, ključnih za zagotavljanje odlične uporabniške izkušnje. Potrjeni so z rezultati številnih študij zadovoljstva strank.

Zadnja štiri leta je samostojna podjetnica in strokovna sodelavka podjetja Rastimo d.o.o. Sodeluje s številnimi podjetji, kjer pomaga pri vzpostavljanju, optimizaciji in upravljanju procesov ter kulture za zagotavljanje odlične uporabniške izkušnje strank (Customer experience management).

Cena: za člane OOZ Koper s poravnano članarino znaša participacija 20,00 EUR (DDV vključen),
preostali del do polne cene krije za člane zbornica. Morebitni zunanji udeleženci plačajo
kotizacijo v višini 70,00 EUR (DDV vključen).

Plačilo: na TRR OOZ Koper št.:  10100 00351 70352, odprt pri Banki Koper. Namen: moč pisne besede, koda namena: OTHR, Sklic: 99.

Prijave: s spodnjo prijavnico, ki jo dostavite na naslov OOZ Koper, Staničev trg 1, 6000 Koper ali na e-naslov: andreja.kozlovic@ozs.si.
Rok prijave:  petek, 21. oktober  2016 do 12.00 ure.

 Prijavnica (PDF)